Menü
1 Haftada 5 Kilo Verdiren Diyet Listesi
19 Ağustos 2016 admin Diyet

1 Haftada 5 kilo vermek diyet yapan kişi için moral kaynağı olacaktır. Gözle görülür bir şekilde zayıflayabileceksiniz. Genellikle ciddi ciddi zayıflamak isteyenler için kullanılan bir diyet listesidir. Uzman diyetisyen Ayça Kara tarafından hazırlanmıştır ve 1 haftada kendi değişiminizi farkedebileceksiniz.

Diyet Listesine Başlamadan

Diyet programımıza başlamadan önce bilmeniz gerekenleri bu parağrafta açıkladık. Diyetimizi, yürüyüş ve sporla desteklemeniz gerekmektedir. Sabahları uyandığınız zaman bir bardak su içmeniz gerekmektedir. Açlık hissini suyla bastırmanız gerekmektedir.

Sabah

1 Dilim peynir 3-5 adet zeytin, yeşillik ve 1 dilim kepekli ekmek tüketmeniz gerekmektedir. İçecek olarakta şekersiz çay içebilirsiniz. Çay yerine yeşil çayda tüketebilirsiniz.

Ara Öğün

1 Kase yoğurt tüketebilirsiniz.

Öğle

Izgara balık, tavuk ve ya kırmızı et, 1 kase yağsız bol yeşillikli salata, 2 dilime kadar kepekli ekmek tüketebilirsiniz. İçeçek içmek isterseniz ayran tüketebilirsiniz.

İkindi

1 Kase yoğurtla beraber mevsim meyvesi tüketebilirsiniz.

Akşam

1 Kase çorba ve 5 kaşığa kadar zeytin yağlı yemek, 1 kase yoğurt ve mevsim meyvesi tüketebilirsiniz.

Diyetinizle ilgili gelişmeleri yorum olarak belirtebilirsiniz.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler