1 Haftada 5 Kilo Verdiren Diyet Listesi

1 Haftada 5 kilo vermek diyet yapan kişi için moral kaynağı olacaktır. Gözle görülür bir şekilde zayıflayabileceksiniz. Genellikle ciddi ciddi zayıflamak isteyenler için kullanılan bir diyet listesidir. Uzman diyetisyen Ayça Kara tarafından hazırlanmıştır ve 1 haftada kendi değişiminizi farkedebileceksiniz.

Diyet Listesine Başlamadan

Diyet programımıza başlamadan önce bilmeniz gerekenleri bu parağrafta açıkladık. Diyetimizi, yürüyüş ve sporla desteklemeniz gerekmektedir. Sabahları uyandığınız zaman bir bardak su içmeniz gerekmektedir. Açlık hissini suyla bastırmanız gerekmektedir.

Sabah

1 Dilim peynir 3-5 adet zeytin, yeşillik ve 1 dilim kepekli ekmek tüketmeniz gerekmektedir. İçecek olarakta şekersiz çay içebilirsiniz. Çay yerine yeşil çayda tüketebilirsiniz.

Ara Öğün

1 Kase yoğurt tüketebilirsiniz.

Öğle

Izgara balık, tavuk ve ya kırmızı et, 1 kase yağsız bol yeşillikli salata, 2 dilime kadar kepekli ekmek tüketebilirsiniz. İçeçek içmek isterseniz ayran tüketebilirsiniz.

İkindi

1 Kase yoğurtla beraber mevsim meyvesi tüketebilirsiniz.

Akşam

1 Kase çorba ve 5 kaşığa kadar zeytin yağlı yemek, 1 kase yoğurt ve mevsim meyvesi tüketebilirsiniz.

Diyetinizle ilgili gelişmeleri yorum olarak belirtebilirsiniz.

Yazar: admin

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir