Menü
13 Günlük İsveç Diyeti
8 Şubat 2014 admin Diyet Editörün Seçimi Tüm Yazılar

isveç-diyetiZayıflamak için bir çok yolu denemiş ve başarılı olamamışsanız isveç diyeti uygulamanın tam zamanıdır.

Çoğu insan zayıflamanın çözümü olarak yemek yememeyi tercih etmektedir. Bu düşünce insanlara mantıklı gibi gelse de aslında yemek yemeyerek zayıflama diyetleri insanlara zarar verebilir.

Sürekli aç kalan vücut belirli bir süreden sonra sağlıklı çalışmayabilir.

Bu yüzden sağlıklı bir şekilde kilo vermek için kendini kanıtlamış bir diyet programına sağdık kalmalısınız. Günlük kalori ihtiyacınızdan daha az kalori tüketerek kilo verebilirsiniz. Bunun için de isveç diyeti, sizin sağlıklı bir şekilde kilo vermenizi sağlamaktadır. Bu diyeti uygulamadan önce bir diyetisyenle irtibata geçmeniz sizin için daha da iyi olacaktır. Belirlenen yiyeceklere alerjinizin olması veya başka bir sebepten dolayı diyet sizlere uygun olmayabilir. İsveç diyeti 13 günlük periyotlarla yapılır.

Bu periyotlarda hemen hemen aynı yemek programı uygulanmaktadır. Yemek programında ise sabahları 1 fincan kahve ve 1 kesme şeker yenilmektedir. Öğle yemeğiniz ise biraz daha renkli. Öğle yemeğinizde 1 adet domates, 1 porsiyon haşlanmış ıspanak ve 2 katı yumurta yiyebiliyorsunuz. Akşam yemeğinde ise 1 porsiyon biftek, zeytinyağlı ve limonlu yeşil salata. Akşam yemeğinde yiyeceğiniz 1 porsiyon biftek 200 gram ile sınırlandırılmıştır.

Gördüğünüz gibi isveç diyeti programındaki öğünler oldukça sınırlı. Bu diyeti 13 gün yaptığınızda ciddi kilo kayıplarına şahit olabilirsiniz. Diyet programı çok sıkı olduğu için 13 gün sonra programı uygulamayı bitirmelisiniz. Uzmanların tavsiyelerine göre 13 gün bittikten sonra en az 3 ay bu program yapılmamalıdır. Bu uyarının sebebi ağır bir program olduğundan dolayı vücudun zarar görmemesidir. 13 günden fazla yaptığınızda vücudunuzun direncinde bir düşüş görebilirsiniz. İsveç diyeti programını uyguladıktan sonra yeme içmenize dikkat ederek kilo alma eğilimini azaltabilirsiniz.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler