Menü
Diyet Listesi
13 Ağustos 2016 admin Diyet

Sağlıklı ve güzel bir diyet için önce uygulamamız gereken bazı prensipler vardır. Yediğimiz yemeklerin çeşitliliği ve miktarı diyetin bize faydası olup olmayacağını belirler. Tabi asıl etken yediğimiz yemek miktardır. Sağlıklı beslenmek için ise asıl etken çeşitliliktir. İnsan vücudunun alması gereken çeşitli vitamin ve mineraller vardır. Kilo insanoğlunun baş düşmanıdır. Evde diyet listemizi hazırlamadan önce dikkat gerektiren bazı hususlar vardır. İlk önce vücut kitle endeksimizi belirleyelim. Vücut kitle endeksi ideal kiloda olup olmadığımızı ve ne kadar kilo verme kararını kolaylaştırmak için vardır. Bunu hesaplamak için ise kilonuzu kilogram cinsinden alıp, boyunuzun ise metre cinsinden karenize bölmeniz gerekiyor. Örnek vermek gerekirse bir insan 1.70 boyunda diye var sayalım ve de 80 kilogram diyelim. 1.70’in karesi 2.89’a bölmemiz gerekir. Yani sonuç 27.7 olduğundan bu insan normal bir kiloya sahip değildir. Bunun sonucunda ise 20-25 arasında çıkan değerler normal bir vücuda sahiptir. Şimdi gelelim listemizi hazırlamaya. Yapacağımız listede toplam kalori günlük harcamanızı geçmeyecek bir şekilde ve sağlığınız için yararlı her türlü besini yazabilirsiniz. Biz size aşağıdaki tabloyu öneriyoruz.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler