Menü
Hanımlar İçin Diyet Programı
27 Ekim 2013 admin Diyet Tüm Yazılar

Değerli hanımlar, eğer fazla kilolardan eziyet çekiyorsanız ve kilo vermek sizin için sadece bir hayal gibi görünüyorsa, o zaman yazdıklarımızı sadece okumakla yetinmeyin.

Yazılanları akılda bulundurup uygulamaya çalışın.

Eğer aylar veya yıllardır kilo vermek arzusu ile yaşıyorsanız ve bu arzunuzu bir türlü gerçekleştiremediyseniz, bir anlık düşünün ki…

Bu arzu ile yaşamaktansa 2-3 ay sabır ve kararlılıkla doğru diyeti uygulasaydınız, şimdi sevdiğiniz vücut formuna kavuşmuş olurdunuz.

Fakat Rusların güzel bir sözü var “Hiçbir zaman olmamasındansa, geç olması iyidir”.

Sonraki yıllarda da aynı hayal kırıklığını yaşamak istemiyorsanız, bu günden itibaren aşağıdaki tavsiyelerimize uyunuz.

Hanımlar İçin Diyet Programı

Kendinize sabah uyanmak ve kahvaltı için somut zaman seçin ve her gün bu vakitte hazır olun. Örneğin 07:00 ‘da.

Kahvaltı – 07:15 1 yumurta, 1 lavaş, 1 domates yiyin. Bunu başka gıdalarla da değiştirebilirsiniz. (örneğin, yumurtayı peynir, domatesi salatalık ile)

Öğlen – 14:00. Pişirdiğiniz yemeği küçük bir kapta tüketin. 1 lavaş, 1 salatalık.

Yemeklerde az yağdan kullanın, yemeği sakin koşullarda, acele etmeden, tüm dikkatinizi yediğiniz yemeğe yönelterek yiyin.

Arada bir meyve yiyebilirsiniz. Ama daha az kalorili ve daha çok faydalı zayıflatan besinler tüketmeye çalışın.

Akşam yemeği – 17:30. 1 salatalık, 1 domates, 1 havuç, biraz kahini salata yapıp, üzerine 3-4 gram kadar yağsız yoğurt ekleyip yiyin. Bunu 1 dondurma ile de değiştirebilirsiniz. Akşam yemeğini de kahvaltı ve kahvaltı gibi sakin bir ortamda yiyin. Tuzu elinizden geldiğince az kullanın.

Akşam – 21:00. 1 meyve veya 1 paket günebakan çekirdeği tüketebilirsiniz.

Kendinizin sevdiğiniz, sizi bezdirmeyecek, ev ortamında yapabileceğiniz, vücudu sıkılaştıran, karın yağlarını eriten sporlar seçin ve her gün 15 dakika yapın.

Akşam uyku saatini belirleyin ve her gün ona uymaya çalışın.

Örneğin 07:00 ‘da uyanacaksanız 23:00 – da uyuyun. Unutmayın ki, gece uykusunun karşılığını hiçbir şey veremez.

Fakat tam sağlık için 8 saatten fazla uyumamaya çalışın.

Notlar: cips, gazlı sular, meyve suları ve diğer fast food yiyecekleri obeziteye sebep olabilmektedir.

Buna göre de onları hiç kullanmamanız, ya da elinizden geldiğince az kullanmanız önerilir. Her zaman zayıflatan besinler tüketmeye dikkat ediniz.

Çay içerken şeker ve çikolata yerine karamel veya cam sakızı kullanabilirsiniz.

Kendinizi terazide haftada 1 veya 2 haftada 1 kez tartın. Sık sık kontrol edip, ne kadar sürede kaç kilo verdiğinizi kontrol edin. Verdiğiniz her kilo, sizi programa devam etmeye teşvik edecek.

Bu diyet kişide deri sarkması, mide – bağırsak bozuklukları, maddeler metabolizmasında düzensizlikler, güçlü iştah yaratmaz ve diyet bittikten sonra kilo kontrolü çok kolaydır.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler