Menü
Hızlı Zayıflama Hareketleri
22 Mayıs 2014 admin Tüm Yazılar Zayıflama Yöntemleri

Hızlı Zayıflama HareketleriDeğinecek olduğumuz zayıflama hareketleri düzenli ve sürekli yapılmaya özen gösterildiğinde daha hızlı ve sağlıklı olarak kilo vermenizi sağlayacaktır. Fazla kiloları olan insanlardaki rahatsızlığın ortaya çıkardığı öz güven eksikliği kilo problemi olanların spor yapmalarına neden olmuştur. Sağlıklı bir şekilde kilo vermek amacıyla diyetle birlikte spor yapılmalıdır. Ayrıca spor yapmayarak zayıflamak daha uzun süreli ve zorlu olacaktır. Kiloların fazla olduğu göbek, kalça ve göğüs bölgelerini çalıştıracak zayıflama hareketlerini daha fazla yaparak dengeli olarak zayıflayabilirsiniz.

Zayıflama hareketlerini doğru yapmak zayıflamanız açısından oldukça önemlidir. Kendinize özel saatleri ayarlamalı ve gün içerisinde belirlemiş olduğunuz zayıflama hareketleri ve egzersizlerini düzenli bir şekilde bölümlere ayırarak setler halinde tekrar  etmelisiniz. Zayıflama hareketleriniz sürekli ve doğru uygulamadığınız da bundan fayda göremezsiniz. Aşağıda  açıklayacağımız zayıflama hareketleri içerisinden size en uygun olanları seçerek düzenli bir şekilde yapın.

Zayıflama Hareketleri Arasında Çok Hızlı Yağ Yaktıran 4 Egzersiz

1.Bel ve Göbek Egzersizi:

Bedeninizdeki kiloları kaybetmek için bölgesel zayıflama hareketleri uygulamanız önemlidir. Bel ve göbekte biriken yağlar için en az 10 dakika bu zayıflama hareketini yapmanız gerekecektir. Bu harekette oklavaya ihtiyacınız olacaktır, aslında oklava olmak zorunda değildir, oklavaya benzer herhangi bir şeyde olabilir. Oklavayı ensenize gelecek şekilde yerleştirip yatay olarak iki elinizle uçlarından kavrayın. Ayakta durarak ve tutmuş olduğunuz oklavayı bırakmadan sağınıza ve solunuza dönerek yapmalısınız. Bu sayede bel ve göbek yağlarınızdan kurtulursunuz.

2.Basen Egzersizi:

 

Yastık kullanarak en az 10 dakika boyunca yapmanız gereken bu zayıflama hareketleri sonucunda basen ve kalçada  oluşan yağların azalmaya başladığını ve sıkılaşmaya gittiğinin farkına varacaksınız. Bu hareket için bir yastık kullanın ve yastığı yere koyun. Yastık belinizin altına boşluğu dolduracak biçimde sırt üstü yere uzanın. Bundan sonra önce sağ sonra sol bacağınızı karnınıza değene kadar çekin ve bırakın. Düzenli olarak setler halinde yaparak basen sıkılaşmasını sağlayın.

3.Yürüyüş:

Zayıflama hareketleri arasında en önemli yere sahip olan kaslarınızın tamamının sıkılaştırıp ve kilo kaybında en önemli hareket olan yürüyüştür. Sağlığımız için de çok önemli bir yeri olan yürüyüş en insanın hayatta ihtiyaç duyduğu en önemli ve en temel hareketlerdendir ve vücudumuzun tümü için etkili bir egzersiz niteliğindedir.

4.Bisiklet Sürmek:

Kalori yakarak istediğiniz kiloya ulaşmak için yapılması gereken en eğlenceli ve en kolay hareketlerden biridir aslında bisiklet sürmek. Saatte en az 500 kalori rahatlıkla verilebilir. Bisiklet sürerken yapacağınız zayıflama hareketleri ile birlikte yavaşlayıp tekrar hızlanarak, tekrar yavaşlayıp hızlanarak sürdüğünüzde bu geçişlerde değişen tempo vücudunuzdaki zayıflama etkisini daha da artıracaktır.

Bu hareketlerle birlikte sağlıklı beslenmeniz ve fazla kalorili yiyeceklerden kaçınmanız çok önemli olacaktır. Bol su içmeli ve yağlı yiyeceklerden uzak durmalısınız. Paylaşmış olduğumuz tüm bu zayıflama hareketleri anlatılanlara uyarak düzenli yapıldığında etkilerini farkedeceksiniz.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler