Menü
Kış Aylarında Zayıflama Çalışmaları
4 Ocak 2014 admin Editörün Seçimi Tüm Yazılar Zayıflama Yöntemleri

Kış aylarında zayıflama çoğu insan için çok zordur. Çünkü kış aylarında ısısı düşen vücut, kendi önlemini alır. Kış aylarının başlarında bunu fazla hissetmeyiz ancak soğuklar tamamen hâkim olduğunda vücut yağ üretmeye başlar. Isı düştüğü için vücut kendini korumaya alır, yağ üretimini hızlandırarak vücudu soğuktan korumak için çalışmalar başlatır. Vücut bu işlemi yaparak çok yararlı bir iş çıkarır ancak ilkbaharın gelmesi ile kışın edindiğimiz yağlar artık sorun olmaya başlar. Kış aylarında giydiğimiz kazaklar, montlarla fazla kilolarımızı saklayabiliriz ancak ilkbahardan sonra artık vücut hatlarımızı belli eden giysilerimizi çıkarmamız gerekir.

Durum böyle olunca kış aylarında fazla kilo almamak için neler yapılması gerektiği sorusu ortaya çıkıyor.

Kış Aylarında Zayıflama ÇalışmalarıKış aylarından fazla kilolarınızla ayrılmak istemiyorsanız bazı çalışmalar yapabilirsiniz. Vücudun gerekli gördüğü ısıyı sağlarsak, vücut yağ üretme işlemini biraz askıya alabilir. Bunun için sabah erken kalkarak 2 veya 3 dakika ısınma egzersizi yapabiliriz. Eğer soğuktan çekinmiyorsanız dışarıda kısa bir yürüyüşe çıkabilirsiniz. Bu sayede nabzınız artacaktır ve vücut ısınacaktır. Kilo almamızın en büyük nedenlerinden biri olan metabolizma yavaşlığını da önleyebilirsiniz.

Sabah kalktığınızda dişlerinizi çok iyi bir şekilde fırçalayın. Diş fırçalarken dilinizi de fırçalamayı unutmayın. Sonrasında bir fincan Türk kahvesi için. Kahve ile aranız pek yoksa yeşil çayı da tercih edebilirsiniz. Bu işlem sayesinde metabolizmanızı hızlandırmış ve dolaşım sisteminizi de harekete geçirmiş olursunuz.

Zayıflama için sabah kahvaltısında acı tüketebilirsiniz. Kahvaltıda tüketeceğiniz acı gıdaları yeşil sivri biber, yeşilbiber veya taze zencefil olarak seçebilirsiniz. Bu acı gıdalar en sağlıklı olanlarıdır. Bunların yanında sabah kalktığınızda bağırsaklarınızı boşaltmanız gerekmektedir. Bu sayede sindirim sisteminizin daha hızlı çalışmasını sağlayabilirsiniz. Eğer kabızlık probleminiz varsa bir doktora görünerek bu durumdan kurtulabilirsiniz. Genel tabloya baktığımızda vücudumuz aslında gerekeni yapmaktadır. Biz vücudumuza yağ depolama diyemiyoruz.

Çünkü vücut bunu gerekli görüyor ve yerine getiriyor. Bu yüzden bizler sadece bazı yöntemlerle aşırı kilo almaya karşı önlemler almış oluruz. Bu yöntemlere özen göstererek kış aylarını çok az kilo alarak atlatabiliriz. Yaz ayları sıcak geçtiğinden dolayı vücut hem yağ depolamaya gerek duymaz hem de sıcaktan dolayı terleriz ve bu da kilo vermemize yardımcı etkendir. Kış aylarında spor aktivitelerinizi askıya almayın. Yaz aylarından daha çok ihtiyacınız olacak. Son olarak günlük hayatınızda hareketliliği artırın. Sürekli televizyon başında veya bilgisayar başında vakit harcamayın. Zayıflama durumu kış aylarında yaz aylarına göre zor olsa da aldığımız önlemlerle bu zorluğu kolay atlatmamızı sağlayabiliriz.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler