Menü
Kurban Bayramında Sağlığınıza Dikkat Edin
10 Eylül 2016 Editör Bilinmesi Gerekenler Editörün Seçimi

Bayramlar, her millet tarafından sevilen günlerdir. Kurban bayramı da dinsel bayramlarımızdandır. Kurban bayramında kurbanlar kesilir, kavurmalar tüketilir hoşça ailecek vakit geçirilir. Fakat bayram boyunca yanlış bir hareket sadece bayramımızı değil gündelik hayatımızı mahvedebilir. Reflü, mide yanması gibi hastalıklara yol açabilir. Bu yüzden siz değerli ziyaretçilerimiz için dikkat edilmesi gereken noktaları anlattık.

Kurbanı Kestikten Sonra Hemen YEMEYİN!

Genellikle kurbanı bayramın birinci günü kesilir.Bu yüzden etler rigor mortis denilen ölüm katılığı taşır. Etler buzdolabında 1 gün dinlendirilip öyle tüketilmelidir. Yoksa sindirim de zorluk göstermektedir ve midede reflü, gastrit gibi hastalıklarada yol açabilmektedir.

Hastalığı Olanlar Dikkat!

Beslenme konusunda kolestrol, kalp-damar hastaları çok dikkatli olmaları gerekmektedir. Eğer sizde böyle bir hastalığı olan birini tanıyorsanız uyarmayı unutmayın. Haftada en fazla 2 gün et tüketmelidir.

Eti Yakmayın

Etleri mangalda yakmadan tüketmeye çalışın. Izgarayla ateşin mesafesi ortalama 15cm olması gerekmektedir. Toksit maddeler kanser olma riskini artırabilmektedir.

Eti Fazla Tüketmeyin

Eti fazla tüketmek kabızlığa yol açmaktadır. Et tükettiğiniz zaman yanında mutlaka salata bulunsun. Sabahları ise güne iki bardak su ile başlayın.

Bayramınızı kutluyor, güzel günler geçirmenizi diliyorum.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler