Menü
Sağlıklı Diyet Programında Besin Dengesi Nasıl Olmalıdır?
18 Ekim 2014 admin Tüm Yazılar

Sağlıklı Diyet Programında Besin Dengesi Nasıl Olmalıdır

Sağlıklı diyet programı için vücudumuzun hangi besinlere ne kadar ihtiyacı olduğunu hiç merak ettiniz mi?

Sağlıklı bir bedenin % 62 oranı su, % 16 oranı protein, % 16 oranı yağ, % 6 oranı mineral ve % 1 ve daha az oranı karbonhidrat içerir. Vücudumuz ihtiyacı olan enerjinin % 10 – % 40 oranını proteinlerden % 20 – % 40 oranını yağlardan %40 – % 60 oranını karbonhidratlardan sağlar. Sağlıklı diyet programı için almamız gereken günlük kalori boya, kiloya, yaşa, cinsiyete, spor ve yapılan egzersizlere göre değişkenlik gösterir. Günlük olarak sağlıklı bir insanın almış olması gereken kalori miktarı 1400 – 2100 kalori civarındadır. Sağlıklı diyet programı uygulayarak kilo vermek istiyorsanız mutlaka alınan kalori ver harcanan enerji arasındaki dengeyi iyi ayarlayabilmeniz gerekir

Formunuzu korumak ve daha ideal bir kiloya kavuşmak için sağlıklı diyet programı içerisinde mutlaka çok yemeyin. Çok yerseniz mideniz genişleyecek ve ilerleyen zamanlarda daha çok yeme ihtiyacı duyacaksınız. Az ama sık yemek her zaman için daha iyi olacaktır.

Sitemizdeki diyet programı çeşitlerine göz gezdirebilirsiniz. Sağlıklı diyet programı arıyorsanız doğru adrestesiniz.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler