Menü
Sağlıklı Kilo Vermek
26 Kasım 2013 admin Tüm Yazılar Zayıflama Yöntemleri

Kilo vermek özellikle kadınların bazen en büyük dertleri haline gelebiliyor. Kendilerini yemeklerden ne kadar çok uzak tutsalar da başarısız olanları her zaman görmemiz mümkün. Bu başarısızlıklar, diyet uygularken yapılan bazı hatalardan dolayı kaynaklanmaktadır. Eğer bu hataları öğrenir ve yeni diyetinizde bu hatalara düşmezseniz kilo vermek için olan çabalarınız boşa gitmeyecektir.

Şunu unutmamanız gerekir ki kilolarınızdan kurtulmak istiyorsanız öncelikle kendinize söz vermelisiniz. Bu söz yemek yemeyeceğim değil tabi ki. Kendinize vereceğiniz söz azimli, iradeli ve kararlı olacağım olmalı.

Sağlıklı Kilo VermekHiç kimse için kolay değil bunu biliyoruz ama fazla kilolardan kurtulmaya da ihtiyacınız var. Buna mecbursunuz. Öncelikle uygulayacağınız diyet programı yanında spor yapmanız gerekmektedir. Çoğu kişi oturduğu yerden diyet yaparak kilo vermeye çalışır. Bu çok yanlış bir inanıştır.

Evet diyet sizin düzenli beslenmenizi sağlar ancak daha sağlıklı kilo vermek için spor da yapmalısınız. Fazla kilolarından kurtulmak isteyenlerin düştüğü bir hata ise çok hızlı kilo vermeye çalışmaktır. Kendinize bir çizelge hazırlayın. Vermek istediğiniz kiloları bu çizelgede belirli bir süre içerisine yayın. Bu sayede hem sağlıklı kilo vermiş olacaksınız hem de stresten uzak kalacaksınız.

Yapılan bir diğer hata ise az öğün yapmaktır. Diyet yapmak dendiğinde insanların aklına ilk gelen yememektir. Yememek terimi diyet için aslında çok ters düşer. Siz eğer yemeyerek kilolarınızdan kurtulmaya çalışırsanız ve bunu ciddi bir süre uygularsanız sağlık problemleri yaşayabilirsiniz. Vücut gerekli besini alamadığında sizlere sorunlar çıkarabilir. Bu yüzden özenle hazırlanmış diyet seçeneklerinden faydalanmalısınız. Bu diyetler sizler için hem zayıflamanızı hedefler hem de gün içerisinde ihtiyacınız olan enerji miktarını karşılamanızı sağlar. Bu iki unsuru da bir arada tutan diyetler ile sağlıklı bir şekilde kilo verebilirsiniz.

Yatağa yatmadan hemen önce yemek yemeyin. Bunu artık herkes biliyordur. Yatmadan önce yediğiniz yemek sizlere yağ olarak geri dönecektir. Çünkü uyuduğumuzda vücudumuz hareket etmediği için yediklerimizi yakmayacak ve depolayacaktır.

Günde en az 2 lt su için. Su vücudumuz için çok önemli bir sıvıdır. Vücudumuzun sağlıklı olması için yeteri kadar su tüketmemiz gerekmektedir. Su kilo vermenize de yardımcı olacaktır.

Buradaki önerilere uyarak fazla kilolarınıza açtığınız savaşı kazanmanız çok kolay olacaktır.

Ne kadar fazla kilonuz olursa olsun kararlılık ile yürümeniz gereken bu yolda eğer azimle yürürseniz veremeyeceğiniz kilo yoktur. Kilo vermek için beslenmenizi her zaman kontrol altında tutmalısınız ve yağlı yiyeceklerden, kızartmalardan, şekerli ürünlerden uzak durmalısınız.

Son Yorumlar


İdeal Kilo Hesaplama Aracı
Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
:
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg
Son Yazıları
Son Yorumlar
  • Ali Osman Şen
    Diyet listesi oluşturmak için harika bir yazı. Eline sağlık :)
    Ali Osman Şen
    Sağlıklı zayıflama için birebir. Eline sağlık yazı için
    semih
    Lezzetli ve kolay bir diyet. Arkadaşıma tavsiye edeceğim acaba başarılı olacak m
    Abdullah
    Diyet programı listesinde bize yardımcı olmanız güzel bir şey, teşekkürler :)
    Hayri Kırşan
    Lahmacun sevenler için birebir , lahmacun diyete zarar verebiliyor ancak verdiği
Tavsiye Edilenler