Su Diyeti İle Hızla Zayıflayın

Su diyeti yağ yakmak isteyenlerin son zamanlardaki en favori diyetlerinden biri haline geldi.

Diğer diyetlerin aksine, bu diyet kalori alımını ve beslenilen gıda miktarını kısıtlayan bir diyet değil.

Uygulayacak olanlar herhangi bir egzersiz programına başlamıyor.

Uygulayanlar istediklerini yiyebiliyor ve aynı zamanda zayıflayabiliyor. Bu özelliğiyle kilo vermenin kolay yolunu arayanlar için biçilmiş kaftan haline geliyor.

Su Diyeti Nedir?

Su diyetinin ilk çıkışının nasıl olduğu bilinmemekle birlikte, bu diyetin orijini 1977 senesinde ABD’de yayınlanan bir makaleye dayandırılmaktadır. Su diyetinin temel olarak çalışma mantığı, vücuda soğuk su alındığında suyu vücut ısısına yaklaştırmak için ekstra kalorilerin yakılması üzerinedir. Bu nedenle daha çok su içildiğinde daha çok kalori harcanmaktadır. Ayrıca öğünler arasında içilen fazla miktarda su tokluk hissine neden olmaktadır.

Su Diyeti İle Hızla ZayıflayınSu Diyeti Nasıl Yapılır?

Su diyetinde, kişi normalde aldığı diğer sıvılara ilaveten alacağı 2 litre soğuk suyu gün boyunca 8 bölüm halinde tüketir. Alınan su kaynak suyu, işlenmiş su ve çeşme suyu olabilir. Uzmanlar, bu diyette suyu buz olarak almayı tavsiye etmemektedir. Yukarıda da değinildiği gibi su diyetinde porsiyonlarınızı sınırlamanıza ve herhangi bir egzersize başlamanıza gerek kalmamaktadır.

Su Diyetinin Avantajları ve Eksileri Nelerdir?

Su diyeti oldukça masrafsızdır. Suya ulaşmada engeli olmayan herkes hiçbir ekstra masraf yapmadan bu diyeti uygulayabilir. Eksi olarak görülebilecek yanıysa uygulayanlarda hafif bir şişkinlik halini oluşturmasıdır. Uzmanların bir kısmı bu diyeti, beslenme durumunu değiştirmemesi ve egzersiz yapmaya zorlamaması gibi nedenlerle diyet olarak tanımlamazlar. Bu uzmanların düşüncelerine göre, vücudun zaten alması gereken su miktarı, bu diyet sayesinde alınmış olmaktadır.

Su Diyetinin Oluşturmuş Olduğu Sonuç Nedir?

Bu konu üzerine yapılmış bir bilimsel çalışma bulunmamakla birlikte, yaşanmış örnekler bu diyetin yılda yaklaşık 20 kilo kadar bir zayıflamaya yol açtığı şeklindedir.

Başka diyet ve egzersiz programları ile desteklenmiş bir su diyeti daha hızlı sonuç almanızı sağlayacaktır.

Su Diyeti İle Hızla Zayıflayın 2Su Diyeti Listesi

Sabah: 1 bardak ılık limonlu su, 1 bardak greyfurt  ve portakal suyu karışımı, 3 dilim taze ananas, 5 tane çilek ve 2 kaşık yulaf ezmesi tüketin.

Sabah ve öğle arasında: 1 bardak ıhlamur, melisa yaprağı ve papatya çayı, 1 bardak ılık su ve 1 çay kaşığı zencefil tozu ile hazırlanmış çay tüketin.

Öğlen: 2 bardak su, bol yeşil salata ve 2 kâse sebze çorbası tüketin.

Öğle ve akşam arası ilk arada: 3 tane ceviz tüketin. Bir saat sonraki ikinci arada; 2 dilim ananas, 1 bardak zencefil tozu çayı ve 1 elma tüketin.

Bir saat sonraki üçüncü arada: 1 dilim tam buğday ekmeği, domates, salatalık, 1 dilim peynir, maydanoz ve 1 bardak papatya çayı tüketin.

Akşam: 2 bardak su, 1 porsiyon sebze haşlama, 1 kutu probiyotik yoğurt ve 2 kâse sebze çorbası tüketin.

Akşam öğününden sonraki arada: 2 dilim ananas, 4 taze kayısı, 15 adet siyah çekirdekli üzüm ve 2 bardak ılık limonlu su tüketin.

 Su diyeti ile ilgili aktaracaklarımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız. İlginize teşekkür ederiz.

Yazar: admin

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir