Zayıflama Diyeti Listesi

zayıflama-diyetiÖzellikle kadınlar fazla kilolarından çok şikâyetçi olur ve zayıflama diyeti ararlar. Fazla kilolarından kurtulmak için çok sağlam bir diyet programı bulmak için büyük bir çaba sarf ederler. Çoğunlukla önce yakın arkadaşlarına uyguladıkları diyetleri sorarlar. O diyetler başarılı olmuşsa bende başarılı olabilirim düşüncesine sahiptirler. Başarı sağlamış bir diyet programı bulduğunuzda bunu denemekte fayda var. Ancak birçok diyet programı var ve bazen insanların hangi diyet programını seçmesi gerektiği konusunda bazen kafaları karışabiliyor.  Bu durumu düşünerek bizde sizlere burada iki adet diyet programı vermeyi düşündük.

İstediğinizi seçebilirsiniz. Her zaman söylediğimiz gibi amacımız yaktığımız kaloriden daha az kalori tüketmek.

Birinci zayıflama diyeti, sabah kalktığımızda ılık su içerisinde iki çay kaşığı kadar balı, su ile karıştırın. 1 adet haşlanmış yumurta, 3 adet ceviz, sınırsız maydanoz, 5 adet zeytin, iki dilim de ekmek. Ekmeğin tam buğday olması gerekli buna özen göstermeliyiz. Öğlen yemeğimiz içinse bir porsiyon sebze yemeği tüketebiliriz. Bunun yanında mevsim meyvelerinden bir adet tüketmemiz yeterlidir. Bir kâse yoğurt tüketmeliyiz.

Salatamız bol yeşillikli olmalıdır. Bunların yanında bir porsiyon ızgarada et. Ekmek olarak yine iki dilim tam buğday ekmek tercih ediyoruz. Öğle yemeğimizin yanında meyve suyu ve ya ayran tercih edebiliriz. Son olarak akşam yemeğimizde sınırsız balık yiyebiliriz. Bir dilim peyniri menüye ekleyerek yine bol yeşillikli salata tabağımızı hazırlayabiliriz. Yine ekmek olarak tam buğday ekmeği seçiyoruz ve iki dilim yiyoruz. İçecek olarak meyve suyu tercih etmeliyiz.

Bu zayıflama diyetine alternatif olarak bir başka diyeti tercih edebilirsiniz.

Bunun için sabah kahvaltınızda orta boy ve bir adet haşlanmış patates, tam buğday ekmeği bir adet, üç adet salçalı sos ile pişirilmiş sosis, domates salatalık ve soğandan oluşan salatamız. (az yağlı tercih etmeliyiz)

Bu diyetimizde sabah kahvaltımızda iki tatlı kaşığı reçelde yiyebiliriz. Ancak reçelin ev yapımı olması daha iyi olacaktır.

Öğle yemeğimizde ise bir çay bardağı kadar kuşbaşı etini pişirebiliriz.

Üç yemek kaşığı kadar buğday pilavı, bir yemek tabağına sarımsaklı ve yoğurtlu brokili, salata olarak da yağsız ve bol yeşillikli salata. İçecek olarak da ayran ve ya soda tercih edebiliriz.

Akşam yemeğimizde ise, bir dilim tam buğday ekmek, bol yeşillikli yağsız salata, üç adet tavuk köfte ve içecek olarak da ayranı tercih etmelisiniz.

Bu iki diyeti de düzenli uyguladığınız zaman kilo vermeye başlayabilirsiniz. Buradaki düzene her zaman sadık kalmanız gereklidir. Zayıflama diyeti olarak buradaki diyetlere uymanız hem kilo vermenizi sağlayacak hem de sağlıklı beslenmiş olacaksınız.

Yazar: admin

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir