Çikolata Diyeti

Çikolatayı birçoğumuz severiz ve insanı mutlu ettiği düşüncesindeyiz. İnsanı mutlu etmesinin yanı sıra çikolata diyeti ile sağlıklı bir yaşam da sürdürebiliriz.

 

Genellikle diyet yaparken yiyecek seçiciliği yapılır ve çikolata gibi besinleri uzun zaman yemediğimizde canımız çeker fakat yiyemeyiz. Diyet dendiğinde aklınıza sevdiğiniz şeyleri tüketemeyeceğiniz aklınıza gelir fakat sevdiğiniz şeyleri tüketmekten mahrum kalmayın.

 

Çikolata severler için çikolata diyeti

Çikolata severler genellikle hergün çikolatalarını yanlarından ayırmazlar. Tabi ki herşeyin azı yarar çoğu zarardır. Bu yüzden çikolata severler bu diyeti yaparken çikolatayı fazla kaçırmamaları gerekiyor aksi taktirde dişleri çürüyebilir ve sağlığına zarar verebilirler. Bu yüzden günde yaklaşık 40 gr’a kadar çikolata tüketerek bu diyeti gerçekleştirebilirsiniz.

Çikolata diyeti nasıl yapılır ? 

Çikolata diyetini uygularken sabah kahvaltısında normal kahvaltı yapar gibi kahvaltı yaparak domates, salata, bir dilim peynir, iki veya üç dilim kepekli çavdar ekmeğini tüketebilirsiniz.

Bu diyette ara öğünlerde herhangi bir bitki çayı yaparak içebilirsiniz.

Öğle yemeğinde ise bir kase yoğurt ve bir tabak sebze çorbası tüketin bunların haricinde yanında ekmek tüketmeyin.

Öğleden sonraki ara öğünde bitter çikolata tüketebilirsiniz.

Akşam yemeğinde yine bir kase yoğurt ve 10 kaşık etli bakliyat tüketebilirsiniz.

Akşam yatmadan önce bitki çayı tüketebilirsiniz.

 

 

 

Yazar: Editör

Bir Cevap Yazın