Kilo Verme Taktikleri

Fazla kilo moral bozukluluğuna, toplum içinde utanmaya ve ya kendinde diğer insanlara göre eksikliklere sebep olabilir. Kilo alma hormonsal, şeker düşüklüğü ve tiroid bezi hastalıklarından sebep olabileceği gibi kendi beslenme düzenimizin olmamasından da kaynaklanabilmektedir. Bu tür kilo alma sebeplerine karşı bu yazımız da sizler için kilo verme taktiklerinden bahsettik.

Kilo verme taktikleri denilince akla aslında böyle bunu uygulayınca zayıflayacağım, bunu yapsak kilo veririz gibi düşünceler gelebilir. Bu düşüncelerle bu yazıyı okumaya devam etmek daha çok zaman kaybına sebep olacaktır. Biz size kilo verdirmiyoruz, sadece kilo vermeniz için yol göstereceğiz. Bu yüzden kilo verme taktikleri olarak başlıkladığımız içerik kilo verme rehberi olarak devam edecek.

Kilo Verme Rehberi

Eğer kilo vermek istiyorsanız öncelikle kendinize göre bir diyet programı ve ya diyet listesi yapmanız gerekmektedir. Eğer diyet programı, diyet listesi yapma konusunda bir düşünceniz yoksa diyet kategorimize göz atabilirsiniz.

Diyet listem ve ya diyet programım var diyorsanız burdan devam ediniz. Kilo vermek için zayıflamamalıyız. Kalıcı olarak kilo vermek için çaba göstermeliyiz. Bu tarz olaylarda genellikle vücutta belirtiler kalabilmekte. İstek, kararlılık ve azim ile ulaşılamayacak bir hedef yoktur. Bu yüzden kilo vermek için istekli olmanız, kararlı ve azim ile çabalamanız gerekmektedir. Pes etmek sizi daha çok üzüp hayal kırıklığına uğratabilir. Kilo vermek aslında ne yediğini ve ne tükettiğini hesaplamaktır. Ne kadar kalori tüketirseniz ondan daha fazlasını yakmalısınız.

Kilo vermek hızlı olabilecek birşey değildir. Bu yüzden kilo veren kişilerin sabır göstermesi ve hemen olmasını beklememeleri gerek. Eğer aceleciyseniz sağlıgınızdan olabilirsiniz.

Birden boğazdan kesmek kilo vermek değildir. Diyet yapmanın en yanlış noktası budur. Belirli oranlarla vücudunuzun tepkisine göre ilerlediğiniz zaman farkı göreceksiniz.

Yediklerinize dikkat edip spor yaptığınız zaman sağlıklı bir şekilde kilo verdiğiniz farkına varabilirsiniz.

Sadece spor yapmak hiçbir zaman kilo vermek, zayıflamak değildir. Belki yağ yakabilirsiniz fakat kas kütleniz de artacaktır. Bu yüzden belki kilo bile alabilirsiniz. Spor yaparken diyet yapmanızı kesinlikle tavsiye ediyoruz.

Yukarı da paylaştığımız bilgiler denenmiş ve genel olarak %90 başarılı olan maddelerdir. Deneyip farkına varabilirsiniz. Unutmayın ki 1 kase fıstık 400 kalori. Buna dikkat ederek diyetinizi yapın.

 

 

 

 

Yazar: diyetprogrami

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir