Sağlıklı Bir Şekilde Nasıl Kilo Verilir ?

Kadınlar başta olmak üzere genellikle çoğumuz kısa zamanda aldığımız kiloları hızlı bir şekilde vermek istiyoruz.Fakat hızlı kilo vermek sağlığımızı olumsuz etkilediği için bizleri kilo verme sevdasına ölüme bile götürebilir.Bu yüzden dengeli ve sağlıklı bir şekilde spor yaparak yavaş yavaş kilolarımızı eriteceğiz.Sizler için hazırladığımız bu makalede sağlıklı bir şekilde nasıl kilo verilir altın kuralında maddeler ile açıkladık.Sağlıklı bir şekilde nasıl kilo verilir diyorsanız bu yazımızı dikkatli bir şekilde okumanızı tavsiye ediyorum.

1- Günde 3 öğün yemek yemelisiniz.Öğün atladığınız takdirde diğer öğünde çok aç olacağınızdan dolayı çok yiyeceksiniz.

2- Sadece diyet yapmak ve az yemek de yetmez, bunların yanı sıra spor yapmanız da kilo vermenize yardımcı olacaktır.

3- Günde en az 2 litre olmak üzere içebildiğiniz kadar su için.

4- Akşam yemeğinizi yatmadan 3.5 saat önce yemelisiniz.

5- Diyete yardımcı olan antioksidanlar tüketin.

6- Yemeğinizi acele etmeden yavaş yavaş yiyin.Hızlı yemek hem kilo yapar hem de sağlığınızı olumsuz yönde etkiler.

7- Neredeyse tüm hastalıkların başı olduğu gibi kilo almanın başında da stres bulunuyor.Stres yaptığınız takdirde vücutta kortizol hormonu salgılanacağından dolayı yağlanma olacaktır.

8- Yemeklerde tuz kullanmamaya özen gösterin.Tuz yerine başka baharatlar kullanın.

9- Her gün fazla olmamak şartıyla süt için. Sütte bulunan kalsiyum sayesinde metabolizma hızlanır ve yağ yakımı kolaylaşır.

10- Tatlı yemeyin.Onun yerine 2-3 tane kayısı yiyin.

11- İnternette ve televizyonda satılan zayıflama hapları, zayıflama biberi vb. alıp kullanmamanızı tavsiye ediyoruz.Aksi takdirde sağlığınızdan olacağınız gibi sizi ölüme bile götürebilir.

12- Asitli içecekler tüketmeyin.

13- Hazır pizza, hamburger tarzı fastfood ürünleri tüketmeyin.

14- Kahvaltı günün en önemli öğünü olduğundan dolayı kahvaltınızı her gün yapın.Kahvaltıyı yapmadığınız takdirde diğer öğünlerde daha çok yemek yiyeceğiniz için kilo alacaksınız.

15- Bakkallarda, marketlerde satılan diyet içecekleri içmeyin.Çünkü diyet içeceklerde tatlandırıcı bulunduğundan dolayı kilo vermenizi engeller.

16- Öğün aralarında acıktığınızda 1 tane meyve tüketebilirsiniz.

17- Porsiyonlarınızı küçültmekte fayda var.Tabağınıza ne kadar az yemek koyarsanız o kadar az yemek yersiniz.

18- Azim ve hırs yapın.Tadımlık şeyleri yemekten kaçının.

19- Uyku düzeninize özen göstermeniz de kilo vermenizde büyük bir etki yaratıyor.

20- Hızlı kilo verme düşüncesiyle aç kalmayın, aç kalmak sağlığınızı daha kötü hale getirebilir.

Yazar: diyetprogrami

Bir Cevap Yazın