Yaz Diyet Listesi

Yaz döneminde bulunmaktayız. Havalar o kadar sıcak ki artık klimalar bile fayda etmiyor. Kilo vermek istiyoruz. Peki ya ne yapacağız? İşte cevapları Yaz Diyet Listesi adlı içeriğimizde.

Yaz diyeti sebze, meyve ve su tüketerek yaptığımız bir diyet listesidir. Yaz diyeti ile istediğiniz vücuda kavuşabilirsiniz.

Pazartesi

Yaz diyetimizin ilk gününde tercihen sebze tüketilmesi gerekmektedir. İstediğiniz sebzeyi abartmıyacak şekilde tüketebilirsiniz. Tavsiyemizce salatalık tüketmek en sağlıklısı olacaktır. Çünkü %85’e kadar su içermektedir.

Salı

İlk gün bolca sebze tükettiğimiz için ikinci gün bolca meyve tüketmemiz gerekmektedir. Tercihen yaz meyvelerini bol bol tüketebiliriz. Elma, armut, şeftali, karpuz gibi meyveleri tüketebilirsiniz. Eğer hala kendinizi aç hissederseniz az miktarda yoğurt tüketebilirsiniz.

Çarşamba

Bu gün diyetimizin üçüncü günü. Bu gün yaban mersi, dut tarzı yemişler tüketilmelidir.

Perşembe

Bu gün diyetimizde süt ve süt ürünleri için ayırdığımız gün. Süt, peynir, yoğurt tüketilmesi gerekmektedir.

Cuma

Bu gün sebze günümüz. Pazartesi günün ki gibi bu günde istediğiniz sebzeyi tüketebilirsiniz.

Cumartesi

Bu gün meyve günümüz. Salı günün ki gibi bu günde istediğiniz meyveyi tüketebilirsiniz.

Pazar

Bu gün sadece sıvı gıdalar tüketmemiz gerekmektedir. Biraz zor olacak ama iyi olacaktır.

Yukarıda verdiğimiz liste için günde en az 8 bardak su tüketmemiz gerekmektedir. Su tüketilmeden yapılacak diyet bir işe yaramayacaktır. Diyet listemizi koşma, yürüme gibi spor aktiviteleri ile destekleyebilirsiniz.

Yazar: diyetprogrami

1 thought on “Yaz Diyet Listesi

Bir Cevap Yazın