Zayıflamak İçin Ne Yapmalıyız?

Zayıflamak için birçok kişi büyük çabalar sarf ediyor. Bazılarımız bu azimli çalışma sonucu çok iyi sonuçlar elde ediyoruz. Bazılarımız ise ne kadar çok çabalasa da istediği kiloyu veremiyor. Yanlışın nerede olduğunu bulamayanlar, uzun süre diyet yapsalar bile verimli bir sonuç alamazlar. Diyete başlayıp kilo verenler her zaman diyet programına sadık kalanlardır. Zayıflamak gerçekten büyük bir özveri ister. Zaten zayıflamayı başaranlar, uyguladıkları beslenme şeklini hayat stili haline getirir. Ömrü boyunca bu beslenme şeklini uygular ve sağlıklı bir yaşam sürmesi için en büyük adımı atmış olur.


zayıflamak içinZayıflamak için
diyet programımızın yanında küçük detaylara özen gösterirsek başarı sağlamış olabiliriz. Yapmanız gereken kesin bir şey vardır o da zayıflamak için kendinizi hazırlamalı ve kesin bir karar vermelisiniz. Diyet iki günde bir veya aklınıza geldikçe yapılmaz. Diyet her gün yapılır.

Yemek yerken lokmaları yavaş yavaş ve çok iyi çiğneyin. Lokmaları az çiğneyerek bütün bir şekilde yutmayın. Televizyonun karşısında film izlerken önünüzde bir sürü cips, kola ve ya kuruyemiş olmasın.

Bunun yerine su içmeyi veya meyve yemeyi tercih edebilirsiniz. Merdiven kullanmanız gerekirse tercihinizi yürüyen merdivenden yana kullanmayın. Bir yere arabanızla gittiğinizde arabanızı biraz uzak bir yere park edin. Yürüme mesafesi az olan yerlere araba ile gitmeyin. Yemek yedikten en az yarım saat sonra yürüyüşe çıkın.

Bunların yanında zayıflamak için çaba gösterenler açlık hissettikleri zamanlarda kesinlikle sakız çiğnememelidir. Çünkü sakız çiğnediğimizde beyin bir besinin vücuda gireceğini algılar ve mide de besinlerin emilmesi için gerekli olan salgının salgılanmasını başlatır. Bu durumda mideniz sürekli çalışacaktır ve açlık hissini daha çok hissedeceksiniz.

Çay ihtiyacınızı bitki özlü çaylardan yana kullanın. Bu çaylar hem kilo vermenize yardımcı olacaktır hem de içerisinde bulunan vitaminler dolayısı ile sindirim sisteminizin kuvvetlenmesinde büyük bir rol oynayacaktır.

Eğer dışarıda yemek yemeniz gerekirse restoran seçiminizi iyi yapmanız gerekir. Gözünüz hemen bir kebapçıyı kesebilir ama siz diyet yapan bir insansınız ve sizin yeriniz light restoranlar. Günümüzde birçok yerde artık bu tarz restoranları bulmak çok kolay. Zayıflamak için bir çalışma göstermeyenler bile sağlıklı beslenmek için bu restoranları tercih etmekte.

Zayıflama gibi bir derdi olmayan insanlar çevrenizde bolca varsa bu durumu avantaja çevirin. Aklınızdan ne güzel istediği yiyeceği yiyor cümlesini geçirmeyin. Unutmayın ki siz bir yola girdiniz ve hedefiniz kilo vermek. Zayıflamak için bu hedefi hiç unutmamalı ve zayıfladığınızdaki güzelliğinizi aklınızdan hiç çıkarmamalısınız.

Yazar: admin

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir